Våga be om hjälp!

Utdrag från 2007:

 

 

Fick panik en natt efter att ha läst boken " Som jag vill vara " av Katarina von Bredow, 
och då lättade jag på min hemlighet till några jag hade förtroende för. Ville bara dö eller försvinna in i en bubbla långt, långt borta... Så det slutade med att jag smsade efter ett hjälp&lättade på hjärtat om allt jag har varit med om till några jag har väldigt starkt förtroende för...
kommer alltid att spara dom smsen.. trodde inte att nån brydde sig men jag hade helt fel. Har aldrig vågat fråga om hjälp men nu har jag ändrat helt uppfattning. (:





Från; min 21 åriga kusin

2:35 21-NOV-07

Hej... Jag visste inte ... Men du som jag sagt innan det är ju inte kört. Du kan fortfarande ändra dig. Jag vill jättegärna hjälpa dig så mkt jag kan. Och du är den där trevliga glada goda tjejen! Bara nere i en svacka. Men kämpa på så är du snart uppe därifrån! <3


Från; en lärare som jag har förtroende för

2:40 21-NOV-07

Hej i natten! Jag tror alla tappar lusten att andas ibland, av olika anledningar. Livet är verkligen inte en dans på rosor men du har hunnit med mer än många andra hinner på ett helt liv! Ingen kan vara perfekt, sådana människor finns inte. Försök se det som att nu kan det bara bli bättre. Mycket kan förändras och vissa saker är helt enkelt erfarenheter. Min mormor säger alltid: det du inte dör av gör dig starkare. Hon har bl.a. blivit övergiven av sina föräldrar och förlorat tre barn. Syns vi i morgon? Kram


Från; en ungdomsledare

3:16 21-NOV-07

Villtappaorkenatttandas! Allt du behöver göra är att vilja förändas, det vill du ju uppenbarligen! DU behöver hjälp att ändra dig, att ändas innebär att säga hej då till det som varit och göra det som är rätt! Rätt innebär att förstå att du inte gjort något fel utan blivit behandlad fel. Jag hjälper dig om du vill, vilkentidpådygnetsomhelst- att andas igen! Kram m


Från; min förra bästis, vi splittrades när vi var 12 år då hon flyttade till stockholm..

7:42 21-NOV-07

Den jag vill vara eller hur? Jag har också läst den J jättebra. Som man säger från botten till stjärnorna. Kom i min famn allt kommer bli bra <3

Jag blir helt ordlös när jag läser det här. Du har varit med om så mycket, så mycket man knappt kan hinna med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0