work til u drop.

men USCH.
Har jobbat varje dag i snart tre veckor. Samtidigt har jag lyckats bli sparkad typ från mitt andra jobbställe då jag inte har tid för att jobba där. Jag är ledsen, trött och helt slut i hela kroppen. Jag är utsliten och livet känns inte roligt längre. Jag har två år kvar på gymnasiet medans alla andra i min ålder tar studenten nu. Det har jag accepterat. Jag slutar snart i DBT. Det har jag inte accepterat ännu. Känns tungt och framtiden ser otrygg ut. Jag vill inte falla tillbaka och håller jag på att jobba ihjäl mig som jag gör nu så kommer jag förr eller senare att tappa fästet. Ingen människa kan stå ut hur länge som helst. Det är mänskligt. Men det har jag inte förstått ännu. Kroppen har iallafall börjat protestera; ständigt huvudvärk, magont och blivit allmänt seg/glömsk.
Bläh!
X_0f5f067d_large
Har sovit i genomsnitt 5 timmar varje natt & gått o lagt mig kl. 03.00 varje natt i snart tre veckor.¨
Inte nyttigt någonstans och det är omöjligt att slappna av. =(

Kommentarer
Postat av: Denise

Vännen, du måste ta hand om dig.. Hör av dig om du behöver prata. Puss!

2011-05-19 @ 17:09:17
URL: http://Tantbrun.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0