Trygga Helvetet.

Jag kollar in i dina ögon. Jag vill veta mer om personen mittemot mig. Personen med dom magnestiska ögonen. Nyfikna klor griper tag i mitt hjärta.Vill, vill, vill bara veta mer.

Du är så hemlighetsfull men endå så enkel. Vem är du?

Du tar mig för en person. En person med en livslevande själ. Du har inte brytt dig om min stora volym eller gör du det? Ser du mig som ett byte eller bara en borttappad flicka? 

Du vet inget om mig men du verkar inte heller bry dig om mitt förflutna. Du delar dina tankar och minnen med mig. Du pratar och jag skrattar och bara lyssnar.

Att bara vara. En evighet blir till korta sekundrar. Tick, tack. Verkligheten existerar inte längre. Dina ord bildar filmer som spelas upp i mitt huvud. Gång på gång. Jag blir en annan person med dig.

Du är Trygghet. Du får mig att känna mig värdefull, även om jag vet i bakhuvudet att du bara utnyttjar mig kropp. Jag blundar.

Du är sju år äldre och jag är blott 15 år.

Jag är en svamp. Suger åt mig minsta lilla beröm och du tycks verkligen beröra min själ. Du ger mig bekräftelse och jag ger dig min redan utlämnande kropp.

Är du verkligen mannen som alla pratar om ? Han som tar tunga droger, våldtar och misshandlar. Stadens största player. Slag, blod, hot.

Du är i allafall i mina ögon en hjälte.

Du är en hel vetenskap. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0