Me, myself and I

Egentligen vill jag skriva av mig allt negativt som jag bär på just nu. Jag är sur och bitter och växlar mellan att vara hyperaktiv/passiv.

Varför lägger man energi på att döma andra människor, se bara felen hos andra personer eller allmänt vara hatisk mot en del människor.  Onödig tid när man istället kan se det fina i andra människor eller bara slappna av och småle mjukt.

Om man lägger ner energi på att oftast vara tjurig och egensinnad så tar det längre tid att nå sitt mål och få resultat. Lev ditt liv och sätt dig själv i centrum. Du är den viktigaste i ditt liv och den mest betydelsefulla relationen som du lever med är just dig själv. Vårda dig själv för du får bara en chans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0