Från och med nu

Har varit jätte deppig hela morgonen och legat sömnlös i princip hela natten. Tankarna snurrar miljoner varv.
Efter fyra års tid har jag nu börjat inse, jag kan aldrig bli den jag var innan. Jag kan inte sträva efter att bli henne utan jag måste skapa mig ett ny ID-kort på mig och mitt liv. Känns tungt och kommer nog ta ett tag att smälta helt. Men på samma gång känns det som att tio kilo från mina axlar har släppt. Fåse hur detta utvecklas...



Mitt gamla jag, en annan tid och en annan person.











Ett avslutat kapitel? Det är svårt, men det går.

Kommentarer
Postat av: Max

<3 Jag beundrar din inställning till... ja, livet?

2010-11-10 @ 23:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0